Pentru orice informații
contactați-ne la telefon
0741 736 412 (Vodafone),
0754 491 711 (Orange)
Contactați-ne prin e-mail:
office@childrentour.ro,
giliolap@yahoo.com

Piata de Craciun Paris (avion) 4 zile
0 recenzii

Disponibilitate:

"Capitala Luminilor" isi deschide portile de Craciun pe tot teritoriul,  din Saint-Germain-des-Pres si pana la DisneyLand.  Astfel ca, fie optezi pentru o "simpla" plimbare pe Champs Elysees, fie vizitezi pietele de Craciun: L'Arche de Noel a la Defense , deschisa in cartierul cu acelasi nume, Place Saint Sulpice, unde poti vizita Satul lui Mos Craciun. Personaje de iarna te asteapta pana pe 24 decembrie si la Place Saint Germain des Pres.

 

Nimic nu este mai incantator decat festivitatea aprinderii luminilor de Craciun pe Champ Elysees, un eveniment transmis in direct de televiziuni in intreaga lume si la care participa personalitati importante din Franta si invitati de peste hotare. Copacii de pe Champ Elysees sunt acoperiti cu ghirlande si beteala, iar Turnul Eiffel feeric luminat domina atmosfera de sarbatoare.

Vino si tu la Paris si fii martor la aprinderea luminilor pe Champ Elysees!

 

01 Decembrie Bucuresti – Paris                                                                                 

Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda-OTOPENI, ora 05:00 pentru imbarcare cursa Companiei Air France AF1089 cu destinatia Paris. Decolare din Bucuresti la ora 06:55. Sosire in Paris la ora 09:05. Transfer in oras si                              Tur de oras Paris. Parisul este considerat de multi turisti cel mai frumos oras al Europei; vor putea fi admirate: Catedrala Notre Dame, Place de la Concorde, Champs Elysee, Turnul Eiffel, Arcul de Triumf, Opera Garnier si Domul Invalizilor. Transfer la hotel. Cazare hotel Ibis Berthier Porte de Clichy 3* situat central sau similar. Spre seara, vizitarea Pietei de Craciun de pe Champ Elysees impreuna cu insotitorul de grup, un bun prilej de a vedea faimosul bulevard frumos impodobit cu ocazia sarbatorilor de iarna.

 

02 Decembrie Tur pietonal Paris

Mic dejun. Astazi va propunem vizite pietonale cu insotitorul de grup la principalele atractii din Paris. Incepem cu Muzeul Armatei si Domul Invalizilor unde se afla mormantul lui Napoleon. Continuam cu un tur pietonal cu insotitorul de grup: Primaria Parisului, centrul Pompidou cu atelierul lui Brancusi, Place de Greve, Fantana St. Michel, etc. Timp liber la dispozitie. Spre seara, vizitarea Pietei de Craciun din La Defence, intinsa pe o suprafata de peste 10.000 m2. Cazare la hotel Ibis Berthier 3* sau similar.

 

03 Decembrie Paris - Versailles

Mic dejun. Excursie optionala la castelul Versailles cu ghid local. Impresionantul Castel al lui Ludovic al XIV-lea este situat la 17km de Paris. Atractii: apartamentele regale, capela, sala oglinzilor, expozitia de picturi din epoca lui Napoleon. In uriasul parc al castelului mai puteti admira: Fantana lui Apollo, Fantana Latona, Orangeria cu sera de maslini si portocali a palatului. Dupa amiaza, timp liber la dispozitie. Seara, deplasare la Turnul Eiffel – feeric luminat si imbracat in haine de sarbatoare. Optional,  Croaziera pe Sena. De pe ambarcatiunea cu vedere panormica puteti admira: Turnul Eiffel, Trocadero, Muzeul de Arte Moderne, Place de la Concorde, Grand Palais, Assemblee Nationale, Musee National D’Orsay, Gradinile Tuileries, Muzeul Louvre, Academia Franceza, Cartierul Latin. (Durata: 1 ora).  Cazare la hotel Ibis Berthier 3* sau similar.

 

04 Decembrie PARIS - Muzeul Louvre - BUCURESTI

Mic dejun. Deplasare cu metroul in cartierul Montmartre. Tur pietonal cu insotitorul de grup in Montmartre pe minunatele stradute catre Bazilica Sacre Coeur. Se viziteaza apoi Piata Pictorilor si Zona de Suveniruri. La ora 12:00 eliberarea camerelor. Optional, Vizitarea Muzeului Louvre. Muzeul gazduieste impresionante colectii de arta egipteana, orientala, greceasca si romana, picturi, sculpturi si gravuri din epoca medievala si pana la 1850. Puteti admira in jur Piramida de sticla, fostul palat, Arcul de triumf al Caruselului, Gradinile Tuileries si Cafe Marly – renumitul loc de intalnire la Louvre. O experienta unica pentru fiecare.  Transfer la aeroportul Charles de Gaulle pentru imbarcare pe zborul Companiei AIR FRANCE AF 1088 catre Bucuresti. Decolare la ora 18:15; aterizare in Bucuresti la ora 22:05.

 

Tarife                                             calculate pentru un grup de 25 platitori

  • 259 Euro adult loc in camera dubla                                
  • 159 Euro copil 2-11,99 ani in camera cu 2 adulti                      
  • 379 Euro adult loc in camera single                          

 

Servicii incluse:

  • Bilet de avion Bucuresti - Paris si retur, Compania Air France                 
  • 3 nopti cazare cu mic dejun la hotel IBIS BERTHIER 3* situat central sau similar
  • Transferuri cu autocarul aeroport - hotel - aeroport
  • Tur de oras panoramic al Parisului
  • Tururi pietonale cu insotitorul de grup
  • Vizitarea Pietelor de Craciun
  • Insotitor roman de grup

 

Servicii neincluse:

  • Taxele de aeroport si combustibil: 150 Euro/persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 15 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
  • Taxa de oras: 1,65 Euro/persoana/noapte (se achita individual la receptia hotelului)
  • asigurarea medicala, asigurarea storno (se emite in aceeasi zi cu contractul), intrarile la obiectivele turistice, excursiile optionale

 

Excursii optionale Tarife informative valabile pentru minim 20 de participanti:

  • Vizitarea Muzeului Louvre: 25 Euro/persoana si include: rezervare la muzeu, bilet de intrare, ghid autorizat
  • Croaziera pe Sena: 13 Euro/persoana
  • Excursie la castelul Versailles: 45 Euro/persoana si include: rezervare la castel, bilet RER, intrare castel, ghid autorizat

 

Transferuri GRATUITE la aeroportul Otopeni din urmatoarele orase:

  • Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia
  • Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti

 

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL GRATUIT DIN PROVINCIE

 

  • Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic!
  • Ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.

 

  • TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de INTERRA TRAVEL cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
    • Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
    • Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau tour operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
    • Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Touroperatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurata integral de catre Touroperator iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.
    • Daca Touroperatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
    • Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
    • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
    • Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

 

DOCUMENTE DE CALATORIE

  • Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
  • Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
    • Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90

zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)

  • Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
  • Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
  • In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
  • Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
  • Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

 

 

 

 

CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI

  • Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
  • Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
  • Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
  • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
  • Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
  • Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL

  • Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

 

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:

  • Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
  • Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
  • Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
  • Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
  • Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

 

PROMOTII EARLY BOOKING SI OFERTE SPECIALE:

  • In cazul unor promotii early booking sau oferte speciale cu o perioada fixa de valabilitate, Interra aloca un numar limitat de locuri la reducere. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, Interra poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.
  • Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.

 

TURIST: Am luat la cunostinta si sunt de acord cu programul turistic si cu cele mentionate mai sus:___________________

 

 

Notare
0.0 din 0 voturi 5/5

Nicio recenzie pentru acest serviciu.

Împărtășiți experiența dvs. cu ceilalți

Piata de Craciun Paris (avion) 4 zile

Piata de Craciun Paris (avion) 4 zile

Transport Avion AIR FRANCE| 4 zile | de la 269 Euro 

01-04.12.2017 (Mini-vacanta de 1 Decembrie)

Scrieți-vă părerea

1 275,00 lei

» Adaugă la lista de dorințe